fredag 26 november 2010

Världen's lyckligast tjej :-)

Ja, då var det ett tag sen jag skrev här igen. Men det har inte hänt så mycket bara att jag antagligen kommer få fast jobb i början på nästa år :-) Riktigt skönt!

Men sen har det ju hänt en helt underbar sak till :-) Har blivit ihop med världens underbaraste kille :-) Har varit ihop med honom ett antag gånger innan, men men. Han är iallafall det bästa som har hänt mig <3 Går alltså inte att beskriva med ord hur mycket jag tycker om honom <3 Älskar honom över allt annat <3 Han får mig att må så mycket bättre :-) Varje gång jag träffar och pratar med honom så får jag fjärilar i magen :-) Det känns så sjukt underbart <3 Har saknat honom så sjukt mycket, men nu är jan äntligen MIN och jag tänker inte släppa honom nu <3<3

Men nu ska jag vila lite till, men alla får ha det så bra :-) Puss och kram alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar