onsdag 2 september 2009

Trött!

Usch är jättetrött! Höll på att försöva mig mycket idag, kom inte upp förrän kl 6, men hann göra vid mig och allt sånt. Sen missar jag fan den första bussn bara för att den körde för tidigt, så tur att det kom en till efter ^^ Sen har det då varit skolan idag ^^ kollar på Flugornas herre på samhällskunskapen :P ..men men tog iaf bussen hem tjugo över två så jag var hemma runt tre. Så nu ligger jag här i sängen och har ont u huvudet och är jättetrött, men kan inte sova än för jag ska göra maten till imorron först. Sen har jag säkert någon läxa jag måste göra oxå.

Ska förresten prata med mamma och se om hon kan ringa tatueraren för jag vill tatuera mig ^^

Nej nu ska jag ta och vila huvudet lite, men ni får hade bra! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar