tisdag 1 september 2009

Tisdag..

Jaha då var det skolan idag iggen ^^...men fy för vad det var segt att gå upp imorse :P haha men jag kom iaf iväg till bussen i tid. Så idag blir min klass fotade dirket på mogronen och sen efter det så hade vi samhälle , lunch, idrott och sen till sist matte. Så dagen har faktiskt gått relativt fort idag^^ När jag kom hem så var det att åka till banken direkt för att ta ut dom sista pengarna till körskolan. När jag kom hem så fick jag ställa mig och göra pannkakor och dom blev jättegoda :D så såna blir det till lunch imorron ^^ Sen har det inte hänt mycket mer idag, gick upp här uppe efter maten och tog det lugnt, ska göra lite sjukvård nu ^^

Idag är det så bara 15 DAGAR kvar tills jag ska skriva upp :-O ....hjälp!!! Så det blir det 17 DAGAR kvar tills jag ska köra upp ^^

20 dagar kvar tills det bär av till London :D

Nej nu ska jag göra klart läxan^^ ha det bäst alla! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar