söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag!

Kom hem för ca 2 timmar sen från älsklingen. Har varit hos honom hela helgen och har aldrig haft så roligt och mysigt som denna helgen <3 Hela han är helt jävla undebar och hans familj är lika underbara :) ...vill verkligen göra om detta fler gånger!!

Asså hur kan man vara så dum och korkad att man bollar med en person som man vill?!?! Denna frågar ställer jag mig ofta och har fortfarande inget jättebra svar på det. Det är såhär att jag och älsklingen har varit ihop ett par gånger tidigare. Men då var jag så idiotisk att jag var ihop med honom några veckor och sen gjorde jag slut. Så höll jag på ca tre gånger och sen tog det slut. Så har vi varit ifrån varande i ca 2 år. Sen runt mitten av januari så började vi prata igen och jag ville börja om med honom. Men han var osäker på mig och sa först nej. Sen någon dag senare så skrev han till mig och sa att vi måste prata. Så träffades vi den 27/1 - 10 och pratade. Det hände inte så mycket mer den dagen än att vi pratade. Samma kväll skrev han och frågade mig om vi var tillsammans och så jag ja om du vill. Han svarade då ja jag vill för det kändes rätt denna gången. Så jag fick en ny chans med min älskling, vilket jag är överlycklig för.

Han är verkligen det bästa som har hänt mig! <3 Visste inte förra gången att jag känner så som jag gör för denna killen. När jag är med honom så kan jag vara mig själv utan att känna mig dum och han tycker om mig för den jag är och så som jag ser ut. Asså det går inte att beskriva med ord hur mycket jag tycker om honom. Så nu är jag den lyckligaste tjejen på denna jord^^ Älskar honom över allt annat <3

Men men nu ska jag snart försöka sova lite^^ skolan imorgon. Sista veckan innan sportlovet^^ Så skönt faktiskt. Men ni får ha det bäst! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar