söndag 7 februari 2010

Lycklig^^

Jaha då har det hänt lite sen jag skrev sist :P haha här händer det något hela tiden tycker jag. Men men var ska jag börja?! Jo jag och ett par kompisar har börjat träna, så nu ska man bli smal och fin till studenten :D ...håll tummarna folk! Så jag tränar tre gånger i veckan och simmar minst en gång. Så det känns jätteskönt att ha börjat röra på sig.

VI har äntligen kommit igång med vårt projektarbete igen^^ har tyvärr stått stilla ett ag men nu är vi igång igen. Ska redovisa för två klasser nu på tisdag, så vi hoppas att det kommer gå bra. Men det gör det säkert. Sen har vi inte mycket kvar, är snart klara med hela projektarbetet! Har varit gymt roligt att ha detta prjoketet. När man först hörde om det så tänkte man men detta kommer jag inte klara, men det har vi gjort :D

Ja sen till den största nyheten^^ Jag är inte singel längre, utan har fått tillbaka den underbara pojkvännen som jag en gång i tiden hade. Men sist vi var ihop så sabbade jag det för jag visst inte vad jag egentligen kände för honom. Men nu vet jag och jag tycker han är så jävla underbra <3 Jag har sån tur att han vågade/ville ge mig en chans till! Så nu är jag iaft nykär och lyckligt lottad ^^ Så hoppas att vi får en bra Alla Hjärtans Dag :) ...har redan köpt en sak till honom, så hoppas att han blir glad för den.

Men men nu ska jag göra mig i ordning, ska snart iväg en runda, ha det bra alla! Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar