söndag 20 juni 2010

Då var den stora dagen över :)

Ja då var Studenten avklarad :) ...synd att dagen gick så snabbt, hade hur roligt och trevligt som helst. Hade chanpanjefrukost med två helt underbara och bästa vänner som finns :) ...men vi hade roligt redan kvällen innan. Sjukt underbar dag<3 skulle mer än gärna gjort om den en gång till :)

Men nu har portarana öppnats för nya saker i livet^^ har fått sommarjobb, förhoppningsvis får jag förlängt efter sommaren men annars blir det bara att söka mer jobb :) Ska även ta migg efterlängtde körkort nu när sommaren är slut och jag har fått mina pengar :D ...kommer bli så skönt när jag äntligen får det^^ denna gången kommer jag banemej inte ge mig förrän jag har körkortet i handen!

Idag hände även en helt fantastisk grej :) ...jag hoppas verkligen att jag kommer bli lycklig nu ^^..kommer inte låta NÅGON förstöra något för mig! För då ska jag verkligen visa var skåpet ska stå!

Nej om jag skulle ta och sova lite :P ..är ganska trött. Men ni får ha det så bra alla :) ...Puss och kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar