måndag 7 juni 2010

Nedräkning!!!!!

Ja det var då ett tag sen jag skrev här inne men har haft lite att göra. Men nu är allt avklarat skolan och allt ^^ så nu går jag bara och inväntar Studenten :) ..Idag börjar då nedräkningen :D ..Nu är det bara fyra dagar kvar och sen blir det STUDENTEN!! :) ska bli så sjukt underbart^^ hoppas bara att man kan hålla kontakten med alla sina underbara vänner efter skolan också :)

Sommaren är även räddad för jag har fått jobb :) ...har jag tur så får jag ihop så mycket pengar så jag kan åka till England i Oktober :) Hade varit helt underbart att få kommer härifrån och vara borta i ca 1 år ^^

Jag har även gjort min första tatuering :) ...trodde aldrig att jag skulle göra en men nu är den gjord och jag blev supernöjd med den :D

Nej nu ska jag ta och äta lite frukost :) ...ni får ha det så bra^^ Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar