söndag 1 augusti 2010

Då var det roliga över

Då var Helsingborgsfesivalen över och tre roliga och trevliga dagar med underbara Emma <3 Hon är verkligen en sann vän och en vän man kan lita på till 100% Jaha då har man shoppat lite på festivalen i år :P ...kanske lite för mycket enligt mig själv, haha

Här kommer mina inköp :)

Första dagen

Köpte denna till kusinen :)

Andra dagen, på förmiddagen

Mina egna :P


Köpte denna för 50 kr :) billigt och bra^^


Denna vann kusinen´s bror Felix till mig :) ...Visst är den gullig <3

Andra dagen, på kvällen

Haha denna texten är ju bara för bra :P

Tredje och sista dagen

Detta var det sista jag köpte på denna festivalen :) ...Blev riktigt nöjd med det ^^

Köpte även en turkos drömfångare till faster :) Så det blev en del pengar som man la på grejor från festivalen. Så nu får man vänta ett år till nästa är :P Haha men men det har varit en helt underbar festival, det enda som saknades var min älskling <3 men han var tvungen att vara hemma för han skulle på bröllop :) Men det får han ta igen nästa år :)

Emma Holmkvist
Hon är den bästa tjejen som finns<3 Är så överlycklig att jag hamnade i samma klass som henne på gymnasiet för hom är verkligen en sann vän <3 Finns alltid där för en när man behöver henne<3 Hon är verkligen BÄST <3<3 Älskar dig min gumms <3<3

Idag har det inte hänt så mycket, har bara varit en slappedag hemma :) Har hjälpt faster och henne´s gubbe att städa bilen för dom åker på torsdag :) ..Ska till Lalandia och vara där till på söndag :) Så till helgen blir det PARTY, PARTY men Emma <3

Nu ska jag vara lite social^^ Ha det bra alla :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar