torsdag 5 augusti 2010

Ensam hemma nu :)

Då har faster och henne´s familj lämnat boet och är nu på Lalandia :) SÅ nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt^^ ska städa idag eller imorgon och sen ska jag baka en ellet två satser kanelbullar så får faster och familjen nybakta bullar när dom kommer hem på söndag :) Dom kommer även hem till en helt nystädad lägenhet^^ vilken lyx va? :P haha

Jaha då var jag hos läkaren idag igen pga min hand och jag ska gå på penicillin igen :( blir så trött på att det int bara kan släppa! Får hoppas att det försvinner nu efter denna kuren med penicillin.

Fredag imorgon och det innebär PARTY, PARTY med underbara Emma och två till :) fy vad vi kommer ha massa roligt :) Längtar som bara den tills imorgon :D haha

Nej nu ska jag ta och stänga ner här och gå till affären och handla jäst, margarin, kanel och strösocker :) Blir kanske ägg också :) Ni får ha det bra alla :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar