tisdag 24 maj 2011

Tatuering och lägenhet!!

Hejsan alla :))

Det har inte hänt så mycket sen jag skrev här sist, letar fortfarande efter en lägenhet och hoppas att jag hittar en :) Men ska antagligen till mormor och morfar i helgen så du ska jag prata mer med morfar om det :)) Har har sagt att ha ska hjälpa mig och det är jag såååå tacksam för :) Älskar min mormor och morfar över allt annat! <3 Dom ställer verkligen upp för en i vått och tort.

Vet inte om jag har skrivit det här inne innan men jag har iaf gjort en ny tatuering :) Denna gången blev det mitt namn skrivet på arabiska på min handled. Älskar verkligen den tatueringen <3 Det är den bästa jag har gjort och ångrar inte den för fem öre!! :) Så idag kommer min granne ner med några stjärnor som han har skissat som ska bli min nästa tatuering :D ...Ska ha tre stjärnor vid örat, kan se det framför mig och det kommer bli sååå sjukt snyggt! :)) 



Nej, om man skulle ta och vila lite, mår inte så värst bra idag :( Men får hoppas att det snart går över :) Iallfall att det är över till helgen när jag ska till mormor och morfar :) Men ni får ha det så bra :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar