onsdag 1 juni 2011

Singel, singel :(

 Ja, vad hade jag tänkt skirva här då?? Ingen som vet, ingen som vet :P...hahah!  Nej, men allvar nu. Vad är det som har hänt sen sist?! Kommer inte ihåg om jag skrev detta här sist men jag har gjort en till tatto :)) Har gjort tre stjärnor vid örat och blev absolute super nöjd :D ...Älskar verkligen mina tatto´s <3 En tatueringen är som en drog, när man väl har börjat kan man inte sluta med det :P..Men här kommer blid på min nyaste :)


Har verkligen toppen grannar :D...Dom är super trevliga och såååå snälla! :) Var ute och gick med grannarna igår och deras två barn som är så underbara :) Hade riktigt roligt igår och det var så skönt att gå och inte alltid åka bild. Vi gick hemifrån och sen ca en kvart senare så var vi nere i stan :) Sen var det super fint väder så gårdagen var toppen :)  <3

Snart är det helg och då ska jag till min syster i Bjuv för mamma och henne´s man ska till Småland :) ...Så det kommer bli en bra och mysig syskon helg :) <3 Ska bli roligt att träffa henne igen, var tyvärr ett tag sen nu :(  Men men kommer bli en super mysig helg :D


Nu börjar jag mitt tjat om hur tråkigt mitt liv är som singel och att jag vill ha egen lägenhet, men kan tyvärr inte hjälpa det. Jag måste ju få prata av mig någon stans och det får bli här :) Som ni säkert alla vet så har jag varit singel i största delen av mitt liv vilket jag tycker är så sjuuuukt tråkigt!! Ska det verkligen vara så svårt att hitta någon som tycker om en?!?!?! Jag hatar att vara SINGEL!!!!!!!!!!!!! Det suger mer än något annat. Jag vill liksom hitta kärleken och skaffa barn. Jag vill ha barn så tidigt så möjligt för att jag känner att jag är mogen för det. Men bara för att jag är mogen för det så hittar jag ingen kille :(...Det var som min kompis sa till mig igår.. Du kommer bli en riktigt bra mamma! :) Du är som en mamma fast utan barn. Vilket jag kan hålla med henne om. Vill hitta kärleken och skaffa barn !! :))

Jag vill ha egen lägenhet nu!!!! Vill inte bo hos någon annan mer utan vill lära mig att klara mig själv nu. Vill kunna tänka bara på mig själv och ingen annan. Vill kunna sova när jag vill, äta när jag vill, gå i nattlinne en hel dag, vill möblera min EGEN lägenhet! Hoppas att jag lyckas få tag på en snart, absolut senast efter sommaren!

Nej, nu ska jag ta och göra något annat tror jag :) Men ni får ha det bäst alla :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar