måndag 21 november 2011

Hejsan

Hej alla :)

Det har faktiskt inte hänt så mycket sen sist jag skrev :) Jag har umgåtts med mormor och morfar på dagarna och på kvällarnar har jag umgåtts med mitt hjärta :) <3 Har varit ledig rätt mycket så jag har haft tid till att plugga lite teori. För nu kan jag inte dra ut på det mer, måste ta mig i kragen och få tagit det där körkortet. Jag har även blivit övertygad att låta mitt hjärta hjälpa mig med teorin för hur man än vänder och vrider på det så är han yrkescahufför, vilket betyder att han kan det här med teori och körning bra. Så till sommaren SKA jag ha mitt körkort! Det är ett mål jag har satt upp för mig själv nu :)

Nu denna veckan så jobbar bara hjärtat två dagar och sen är han ledig :) Det blir säkert en mysig vecka hos honom :) Är alltid lika mysigt att vara hos honom, han är helt underbar :) <3 Men nu ska jag jobba vidare :) Hörs senare :) Ha det så bra alla :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar