torsdag 8 december 2011

December månad

Hej alla glada :)

Nu var det då ett tag sen sist jag skrev här...vet inte varför jag inte kommer ihåg att skriva här. Har så mycket annat i tankarna nu förtiden :)) Jag kan ju berätta att jag har nästan köpt alla min julklappar :) Det är riktigt skönt för då slipper man gå och tänka på de :)

2 månader
Jag och mitt underbara hjärta har varit ihop i mer än 2 månader nu och jag blir lyckligare, lyckligare för varje dag som går :) <3 Vi hade vår 2 månader´s dag den 25/11 :) <3 Jag är så super glad över att jag har träffat hjärtat <3 Vet faktiskt inte vad jag skulle gjort utan honom, han är mitt allt <3


Jag kan verkligen inte fatta att vi redan är inne i december månad, var ta tiden vägen och var är all SNÖ ???? Jag hoppas verkligen att vi får snö till jul :) Men kommer det inte till jul så behöver snön inte alls komma för då blir det bara jobbigt. Men det snöade faktiskt lite för någon dag sen men det försvann lika fort som det kom ju :( ..Tråkigt! Jag tycker det är så grymt mysigt med snö <3


Vad ska jag mer skriva om ...hmm?! Kommer faktiskt inte på vad jag skriva om...det jag har kvar att berätta är att jag har pluggat teori nu igen. Men jag känner mig bara tjatig när jag skriver om det hrä för det händer verkligen inte mycket poå körkorts fronten :( ...Jag blir verkligen helt trött på mig själv. Varför kan jag inte bara plugga lite varje dag och köra lite..för till sist så kommer det ju att sitta där. Inte för att jag har några problem med körningen men det är bra att hålla igen den.

Nej nu ska jag ta och stänga ner här för jag vet inte vad jag mer ska skriva om. Jag ska ändå snart gå och lägga mig, ska sova någon timme för inatt blir det jobb :) Imorogn är det helg och det längtar man efter :) <3 Ha det så bra alla :) Puss och kram <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar