måndag 31 augusti 2009

Skolan och sen körning..

Igår så åkte jag hem till faster för att hennes gubbe, min mamma och hennes kille skulle upp till Göteborg för att kolla på Gbg - Elfsborg^^ så när dom var där uppe så var jag hos faster och så bakade vi kanelbullar och kärleksmums :D ...blev jättegott! Så det ska dom ha på kalaset som är på lördag. Sen gjorde vi inte mycket mer, jo jag gav lilleman lite mat bara. Det tycker han fortfarande inte om :P hahah...han fick majs och potatis (passerat) och sen som dricka fick han barn juice^^ sen skulle han ja lite av mitt vatten ocå :P ..men men på kvällen så satt jag med läxan i Sjukvård, så nu är det nästan helt klar ^^

Idag har jag då varit i skolan och hade två nya lektioner idag^^ Idrott C och Matte B. Så ja vi får ju se hur bra det kommer att gå i dom ämnena. Men men efter dom lektionerna så hade vi sjukvård och så fick jag gå lite tidigare för jag skulle köra :) ...så jag körde då mellan 14.30 -15.30 ^^ och då blev jag kallad för ost :S ..haha min lärare sa det att jag äte jättebra på att köra men det finns några små hål som ska fyllas igen, så därför blev jag en ost xD haha efter körningen så blev det bussen hem^^ När jag kom hem så fick jag hjälpa min ena lillasyster med sin läxa och sen var det mat. Nu så sitter jag här ^^har precis gjort lite mer teori.

TVÅ veckor kvar tills det blir uppskrivning och uppkörning :D ...lääääängtar!!!

TRE verckor kvar tills vi åker till London och Wales ^^ ska bli så roligt!!

Men nu ska jga kolla på tv, ha det bästa alla! Puss och kram

1 kommentar:

  1. Hej OSTEN!!
    Det var ju bra att det gick bra idag!Och dem ämnena fixar du.Tack för hjälpen nigår.
    Du e bäst..Poss Poss

    SvaraRadera