fredag 23 april 2010

Det rullar på ungefär som vanligt

Oj ja det var ett tag sen jag var här inne och skrev men det har varit rätt mycket nu den senaste tiden och jag har inte mått så bra. Men men det är inget som ni ska behöva läsa om.

Jaha då är det inte så långt kvar tills man tar Studenten :D:D ....längtar något så sjukt mycket till dess. Sen hoppas jag bara att jag får ett sommarjobb ^^ Ska bli så skönt att kunna tjäna egna pengar och själv bestämma vad man vill göra med dom :)

Om jag har tur så i Oktober detta året så åker jag äntligen härifrån och kommer vara borta 6 månader till 1 år:D ....jag hoppas att allt går vägen för mig så jag verkligen kan åka iväg. För just nu så vill jag inget annat än att bara komma ifrån all skit som har hänt här nu dom senaste veckorna. Så håll tummarna nu för mig mina vänner :) Men kommer klart sakna alla min underbara vänner och en annan speciell person <3 ....men tiden kommer gå snabbt och jag är hemma snart igen.

Som jag sa innan så har jag mått dåligt under de senaste veckorna, fast det har inte blivit bättre än så mår fortfarande inte helt 100 men det finns en helt underbar person som får mig på andra tankar och får mig att må litte bättre ör varje dag som går :) Så nu längtar jag till sommaren för då ska vi äntligen träffas och ha det hur bra som helst! Men jag ville bara tacka honom för att han finns och får mig att må bättre hela tiden<3

Men men nu ska jag ta och göra lite nytta^^ Ni får ha det bäst så hörs vi snart igen! Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar