måndag 26 april 2010

Klippa mig, och längtan efter sommaren

Jaha då åkte man till frissan häromdagen för att jag skulle klippa mig men när jag väl har kommit till salongen så säger dom att hon inte kan klippa mig :( ...så det var ju bara att åka hem igen. Så tråkigt när man hade gått och planerat dagen efter det så kan hon helt plötsligt inte. Men men fick iaf en ny tid nu på onsdag kl 10.30 ^^ så hoppas att hon kan då.

Gud vad jag längtar till sommaren för då får jag ÄNTLIGEN träffa den underbaraste personen som finns<3 Kommer bli den bästa sommaren på länge :) Har gått och väntat på det hur länge som helst nu och snart är sommaren här :D:D

Idag så händer här inte så mycket faktiskt, ska antagligen hitta på något med faster, kusinen och faster´s gubbe^^ Har varit hemma hos dom nu i helgen :) Imorgon så kan man till skolan för att prata med kuratorn och sen ha en lektion. På eftermiddagen så blir det tandläkaren i Bjuv. På onsdag så blir det att klippa mig och sen bara hem igen :) Ja det var väl det jag kom på nu^^

Nu ska jag gå och vara lite social med dom andra^^ Ni får ha det bäst<3 Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar