tisdag 27 april 2010

Skolan, tandläkaren och en underbar person :)

Ny dag idag vilket innebär nya tag ^^ ...idag var det att gå upp tidigt för jag skulle träffaa kuratorn på skolan redan halv nio. Men allt gick bra hos henns, pratade om varför jag mår dåligt och lite sånt. Så nu ska jag till henne om två veckor igen för att de om det har blivit någon förbättring :) Vilket jag hoppas för det är jobbigt att gå och må dåligt. Men men sen när jag var klar hos henne idag så fick jag ett nytt lösenord till min inloggning på skolan för jag haded glömt mitt gamla :P hehe efter det så träffade jag en lärare och pratade om porjektarbetet med henne, vilket gick bra :)...När jag en var klar på skolan så åkte jag hem till min faster en runda och så skulle dom ut och handla så följde jag med där oxå :)...Där efter var det tid att besöka tandläkaren^^ hade två små hål så nu ska jag dit två gånger nästa månad för att laga dom, usch! Tycker verkligen inte om tandläkaren men ska ändå vara gald för jag hat faktiskt bra och fina tänder.

Igårkväll så kändes det som om allt bara var skit, allt var tråkigt och jag ville bara bort. Det märkte till och med den helt underbara personen som jag pratar med. Men när han fick reda på att jag kände mig låg så fick han mig snabbt på andra och bra tankar, bara genom att skriva ett sms. Ett sånt sms har jag ALRDIG har fått av någon förrut, inte ens mina killar. Men han lyckades att få mig på lite bättre tankar:) ....Längtar mer och mer för varje dag som går efter att få träffa honom, han är så sjukt underbar, på alla sätt och vis. Men till sommaren så är all längtan över för då ska vi äntaligen träffas och ha en så underbar sommar tillsammans :D

Imorgon så ska jag då äntligen klippa mig, mitt hår är så sjukt sletet. Min toppar är helt förstörda :( ...Måste börja sprar pengar så jag kan klippa mig var tredje månad^^ Så jag ska se om jag kan lägga upp en före och efter bild imorgon när jag har klippt mig :)

Nej nu ska jag ta och göra lite läxa. Ni får ha det bra alla<3 Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar