onsdag 18 januari 2012

Uppdatering

Hej alla glad :)

Oj så länge sen det var jag skrev här inne..Det är på tiden att det kommer ett nytt inlägg nu tycker jag :)

Det som har hänt sen sist är att det har varit både ju och nyår :) Firade julafton med mitt älskade hjärta, han´s mamma, henne´s gubbe och hjärtat´s två syskon :) Hade jättetrevligt och mysigt, var en lugn julafton. På Juldagen firade vi med min mamma och tre syskon, det var och jättetrevligt och mysigt :) Synd bara att jag skulle gå på juldagen´s natt och jobba. Men det gick bra :) Annadagen firade jag med hjärtat, han´s pappa och två syskon :) Så för att sammanfatta julen så var den riktigt bra och super mysigt :)

På nyårsafton var jag hemma hos hjärtat mitt och vi hade det mysigt :) <3 Var bara jag, han och vovven hemma så vi satt och pratade lite och tittade på tv:) Självklart så skålade vi in det nya året och såg några få raketer :)

Hmm vad har mer hänt?? .... Det har tyvärr inte varit mycket jobb efter nyår så nu har jag börjat söka jobb igen och hoppas på att jag hittar något mer. Kan inte bara gå hemma utan pengar! Det går inte att leva så. Jag har sökt jobb på McDonald´s och Fåke Connexion :) Får hoppas att jag får svar från någon av dom, det har varit bäst om jag hade fått svar från båda :) Så nu går jag i väntans tider och hoppas på positiv respons :)

1 Mars :)
Nu till någon helt annat och nytt :) Det är så att jag och mitt älskade hjärta har köpt hus :D...Det ska bli så spännande och roligt :) Går och längtar varje dag till 1 Mars för då får vi nycklen till huset :)) Känner mig super lycklig och ibland tror jag kanppt att det är snart. Tror att jag drömmer! För när vände min tur i livet egentligen??? För ca 4 månader sen hade jag verkligen inget, ingen pojkvän, inget eget hem och var ingen glad Josefin. Men idag har allt vänt, jag har en helt underbar pojkvän som jag älskar över allt annat, den 1 Mars har jag ett hem som är MITT eget :) <3 Jag slipper känna att jag levar på alla andra :) Det är en sån befrielse! Har tyvärr inte så många bilder på huset än men jag lyckades ta en imorse innan jag åkte till min mormor och morfar :) Så här kommer vårt hus :)

Vårt hus :)
Ja, som sagt så längtar både jag och älsklingen som bara den till 1 Mars när jag äntligen får nycklen till vårt eget hem :) Då blir vi sambo :) <3 Går faktiskt inte att beskriva hur lycklig jag är :) <3

Nu till något annat fast detta är dock inte något nytt men jag har börjat plugga massa teori nu igen, denna gången hjälper dom hjärtat mig och jag känner att det börjar gå åt rätt håll :) Gör en massa gratis teoriprov på datan varje kväll och snart ska jag göra teoriprov från körskolan :) Mitt mål är att ha körkort innan sommaren :) Nu ska jag lägga i en hög växel och fixa kortet :)

Nu ska jag ta och traska upp där uppe och hjälpa morfar lite med att förbereda fikan :) Mormor och henne´s tränar kompis kommer snart och då ska fikan vara klar :) Men ni får ha det så bra alla :) Så ska jag försöka förbättra mig med att blogga :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar