måndag 15 mars 2010

Bra vecka!

Jaha då var det en ny vecka igen^^ vad jag vet så händer det så inte så mycket nu i veckan. Jo jag har beställt en klänning som jag antagligen ska ha på studenten och den kommer nu i veckan någon gång :) ..hoppas den är fin och att jag passar i den. Har jag sen riktig tur så får jag min nya mobil på fredag :) ...det ända som är synd med mobilen är att jag måste byta operatör, men men jag överlever^^

Ja då är det ju v.11 och vi ska få våra STUDENTMÖSSOR denna veckan :D ..yeah! Verkligen på tiden alltså, men tro inte att vi får allt annat som vi har beställt t ex visselpipa, joggingställ mm. Nej det kommer inte förrän i slutet på April tyckte jag att dom sa. Så jävla dåligt alltså!! Men men är glad för att vi får mössorna iaf^^

På lördag så är det dop för lilla Natalia :) ...Nellie ska hålla henne och jag o min faster ska vara faddrar till henne ^^...så det ska bli rätt roligt. Det ända som är tråkigt och jobbigt är att jag hatat när det så såna stora evenemang för då kommer det så mycket folk :P haha men men det blir säkert jättebra^^

Då går man bara denna veckan och nästa för sen är det PÅSKLOV och då blir det UTGÅNG!!!!! Fan vad jag längtar tills dess, kan man inte bara vrida fram tiden :P ...ska bli så roligt att gå ut igen^^ Men denna gången så ska vi vara ute längre än sist:) ...Emma ska antagligen sova hos mig så då kan vi vara ute längre :D

Nej om man ska göra lite nytta nu :P ...har prov imorgon så jag får väl träna lite till på det^^...Första världskrigt, sååååå tråkigt att läsa om! Men men ni får hade bra alla<3 Puss hajj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar