måndag 8 mars 2010

Fest, bio och massa vänner

Ja denna helgen har varit helt fantastisk :) I fredags så satt jag, Sara och Emma och pratade om att vi ville ut men sen blev det inte mycker mer än så. Men sen vi halv sju, sju så skrev Emma till mig igen att hon ville ut och så började vi då småprata om vi skulle ut eller inte. Sen skrev en annan kompis till mig och frågade om jag ville med ut. Då estämde vi oss för att det blir utgång! :D ...Så när jag och dom andra här hemma var klara på innebandyn så åkte vi hem och åt, sen va det bara att börja göra vid sig :P ...sen var Emma hos mig vid tjugo över nio^^...Kim bjöd på ett par shotar här hemma, för att vara mer exakt så fick jag 6 st och Emma runt 3-4 st + vars en cider^^..så när vi tog bussen vid fem över tio så var vi rätt dragna :P haah men roligt hade vi här hemma iaf. Men men när vi väl vara nere på knutan så hamnade vi på Crom och så satt vi där och hade det jätteroligt ett tag och sen åkte vi hem. Bestämde även att vi SKA ut på lovet med Sara oxå!! Så det var en helt fantastisk kväll<3

I lördags så överraskade jag, Nadia och Sara´s kille Krisitan Sara genom att vi åkte till ishallen och hade roligt där^^...fast jag åkte själv inte så mycket :P men men. När vi var klara där så promenerade vi till Stattena och där tog jag, Sara och Kristian bussen ner i stan för dom skulle hälsa på en kompis och så skulle jag hem och kolla bio^^...Så jag var hemma vid halv fem och sen fem över fem så åker jag ner till stan igen för så ska vi tre se på Farsan :) ...skit roligt film! Så även denna kvällen var lyckad <3

I söndags så hände det inte så mycket. Faster och kusinen var iväg på ett Kryddparty och under tiden så var jag och henne´s gubbe här hemma. Så städade jag och gjorde mat, när dom kom hem igen var maten nästan helt klar :) ...PÅ kvällen satt vi och hade lite mys och kollade på Wallander:Mastermind. Den bästa Wallander filmen enligt mig^^

I stora dag så har denna helgen varit helt underbra :) ...Men nu ska jag ta och ha en dejt med min kudde :P ..ha det bra alla! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar