söndag 21 mars 2010

Dop och kalas

Då var det dop för min minste syster igår :)...gick jättebra faktiskt. Hon var lite sur i kyrkan lite då och då men annars gick allt bra. Ja just det sen höll min faster på att göra så både jag och hon trillade när vi stod där framme. Men det lyckades hon inte med^^ haha

Efter vi hade varit i kyrkan så drog vi oss hem till pappa och dom för att fika och sånt^^ gick rätt smidigt faktiskt. Jag och några till höll oss för det mesta inne på min ena syster´s rum^^ tycker det är rätt jobbigt med så mycket folk som kommer samtidigt.

Idag blir det då kalas för min faster´s kille´s son Felix^^ ...så idag kommer det oxå komma rätt mycket folk, men men det blir säkert jättebra ^^

Nej om man ska göra sig klar inför kalaset så man inte står och gör det i sista minuten :P Men ni får ha det bra alla <3 Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar