lördag 27 mars 2010

Trött

Jaha det var ett tag en jag skrev här inne, har faktiskt inte hunnit göra det än. Men idag har jag tid för det^^ För nu är det ju Påsklov :D ...så skönt!! Men man kommer inte få vila på detta lovet heller :( ...blir en massa pluggande, men men sånt är livet ibland. Ja sen när lovet är slut så fyller jag äntligen år :D

På fredag blir det äntligen UTGÅNG!!! Så bli så sjukt roligt alltså ^^ längtar som fan! Så Sara och Emma kommer hem till mig vid typ fem, halv sex och så ska vi göra vid oss och sånt, men blir det förfest här hemma och sen bär det av till Dickens^^ Så har Emma fått för sig att hon och jag ska hitta vars en kille, så jag vi får se hur det går :P haha

Nu till det som jag egentligen skulle skriva idag, jag är såå trött på all skit! Är det inte det ena så är det fan det andra. När ska allt ta slut?!?! Först blir en person sur för att jag erbjud mig att hjälpa ett par andra när de skulle flytta, sånt är alltså bara löjligt! Jag får faktiskt umgås och hjälpa vilka jag själv vill, är faktiskt ingen lite bebis längre!!! En annan sak är att jag stör mig som fan på att vissa personer blir behandlade som gudar och allt ska göras enligt dom. Sånt stör jag mig riktigt mycket på, kan snart inte hålla det inom mig längre. En vacker dag så pringer det och jag kommer säga vad jag tycker och tänker, frågan är bara när den dagen kommer. Det enda jag vill nu är att skaffa en egen lägenhet för då lär jag slippa all denna skit som går runt nu.
Så mina mål just nu är:
1. Hitta ett jobb
2. Hitta lägenhet och flytta

Nu har jag skällt av mig lite här, så nu ska jag börja plugga lite ^^ ha det bra alla <3 Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar