onsdag 18 januari 2012

Bebisar

För två dagar sen tog vi och flyttade över vårt yngel som vi har låtit växa i ett litet akvarium till det stora och så flyttade vi över en platimix hona som skulle lägga yngel i det lilla akvariet :) Men så idag när jag kom hem till mormor och morfar så frågade jag om det hade blivit några yngel än men dom hade inte sett några så morfar sa att vi flyttar över henne till det stora akvariumet igen :) När jag hade flyttat över henne och gick bort till det lilla för att släcka lampan såg jag yngel :D ...Inte 1 yngel utan 19 st :)) Blev super glad och sa högt Titta här finns en massa yngel :) Morfar kom springandes från soffan och mormor kan från köket i världens fast och visst såg dom också en massa yngel :) Så nu har vi många bebisar och söta är dom :)
Bebisar igen :)

Bebisar :)

Nu ska jag sätta mig och titta på lite tv :) Längtar till 17.30 för då slutar äntligen mitt älskade hjärta :) Ha det så bra alla :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar