torsdag 19 januari 2012

Ser ut att ljusna lite

Idag vid tolv tiden ringer min mobil, det är ett nummer som jag inte känner igen men bestämmer mig för att svara ändå. Jo, då är det Telenor som ringer mig och vill erbjuda mig en ny telefon om jag förlänger mitt abonnemang. Men då förklarar jag att det tänker jag inte göra för dom är fördyra för mig och min ekonomi. Säger även att jag tänker säga upp mitt abonnemang hos Telenor och byta till Tele2 för dom är billigare, det blev tyst i andra sidan luren och sen får jag då höra hur dåliga Tele2 är. När försäljaren har pratat klart säger han att han ska titta över mina räkningar och höra av sig igen. Men jag är väl inte dum utan att nästa gång han ringer så svarar jag ju inte :) 
Detta kommer bli mitt nya abonnemang till sommaren :)
Vid halv tre tiden ringer mobilen igen men nu är det ett annat nummer som jag inte känner igen, tvekar lite innan jag svarar. På andra sidan hör jag en glad röst som säger att hon ringer från Fåke Connexion :) Hon hade tittat på min ansökan och tyckte att hon kände igen mig, kunde dock inte rikgit placera mig. Men efter en stund kommer vi fram till att jag lämnade in mitt CV till dom förra sommaren. Efter lite prat till så frågar hon om jag kan komma till dom på måndag den 23/1 kl. 15.15 :) Jag blir glad och säger att absolut kan jag göra det :) Så jag ska på intervju på måndag :D ...Det är kanske inte det roligaste jobbet men det är iaf ett jobb som ger pengar :)


Nej, nu ska jag ta och sänga ner här för snart kommer mitt underbara hjärta ut ur dusch :) Så ska vi mysa lite och titta på The wedding crashers kl 21 :) Ni får ha det så bra alla :) Puss och kram <3

1 kommentar: