torsdag 19 januari 2012

Snart helg

Hej alla :)

Idag är det trosdag vilket betyder att imorgon efter halv sex är det helg :)) Ska bli skönt :) Slipper jag vara ifrån hjärtat för dom timmarna när han är på jobb är dom jobbigaste på hela dagen :( ..Tiden går så sakta!!

Idag händer det inte så mycket, ska bara ta det lugnt hemma hos mormor och morfar :) Ska titta in på Arbetsförmedlingens hemsida och se om det har kommit in några nya jobb man kan söka :) Jag har fortfarande inte hört något från McDonald´s eller Fåke Connexion men hoppas på att få höra något snart :) För att bara gå hemma utan pengar är så tråkigt, blir så stressad inombords för jag har räkningar att betala. Hur ska jag kunna göra det utan pengar?!


Kanske finns det hopp????

Räkningar måste betalas...Hur?










Pengar, pengar, pengar


Imorgon ska jag åka och hälsa på min mamma :) Ska bli roligt, var tytärr ett tag sen sist vi sågs. Blir väl lite skitsnack och sen ska hon visa mig olika broderimönster :) Ska börja brodera lite igen hade jag tänkt mig. Får ju hitta på något om dagarna, kan inte bara sitta hemma och rumma tummarna.


Ska in göra precis detta broderi men hittade inte det jag hade tänkt mig att göra. Men det får komma in en bild om det imorgon när jag har varit hos mamma och bestämt vilket jag vill göra :)

Ikväll när jag och hjärtat har kommit hem så blir det att göra något teoriprov, har gjort minst ett varje kväll nu så det går absolut åt rätt håll :) Jag har nog gjort sex gratis teoriprov och har fått godkänt på fyra-fem av dom :) Det gör ju faktiskt att min motivation till körkort växer lite mer för varje prov jag gör :) Men jag hade inte gjort det utan min helt underbara pojkvän som varje dag tar fram proven :) <3


Nu hade jag tänkt stänga ner här och se om det finns något annat jag kan göra än att sitta framför datan eller tv:n :) Men vi hörs senare, ha det så bra alla :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar