fredag 24 september 2010

Bullar och innebandy

Vaknade vid halv åtta imorse och kunde inte somna om, inte för att det var så tidigt men ville inte upp ändå :P vaknade av en så enorm smärta i magen så nu har jag tagit två panodil zapp så får vi hoppas att dom hjälper :) Får se om jag bakar kanel och vanilj bullar idag som faster vill, men det är bara om smärtan i magen vill släppa annars får hon vänta någon dag.

Idag så ska vi inte göra så mycket, ta det lugnt nu på förmiddagen och sen ikväll så blir det innebandy träning för kusinen´s bror :) Han tränar inför SM nu så hoppas att han blir uttagen :) Efter innebandyn så ska vi bara hem och ha fredagsmys :) Önskar bara att min älskling också hade varit här då<3


Nu ska jag snart hoppa in i duschen och öra vid mig efter så jag är klar till 14 om vi ska köra någonstans efter att lilleman kommer hem från dagis :) Nu ska jag skriva God morgon till min underbara älskling <3 Puss och kram alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar