onsdag 22 september 2010

Sjukhuset idag

Idag var det upp tidigt, gick upp vid sju för jag skulle hinna duscha och sånt innan vi skulle till sjukhuset. Skulle gå hemifrån halv nio idag men jag hade gott om tid på att bli klar :) Så vi var på sjukan vid kvar i nio och kom in direkt så faster´s gips blev bort taget och sen skulle vi till röntgen för att rönka henne´s fot. Men hon kom inte in på röntgen förrän kl tio så vi fick sitta där och vänta ett tag. När hon var klar där så gick vi och fikade lite :)

När vi sitter där så kommer dom och vill ha fler bilder på henne´s fot. Så hon rullade iväg och kom tillbaka lagom till vi skulle in till Ortopeden igen. När vi väl kom in där så efter ett tag fick hon reda på att allt såg bra ut på bilderna men att det finns en lite brosk bit i foten som inte har läkt. Men hon får stödja på foten så mycket som hon kan, så är hon sjukskriven i fyra veckor till men ska vara tillbaka på Ortopeden om sex veckor för att kolla foten igen :) Har då inte brosk biten läkt rätt så måste dom gå in med titthål och ta ut den. Men men när vi var klara där så körde vi hem :)



Men innan vi kom hem så fastnade vi i bilkö i parkeringshuset och stod i kö i en halv timme och när vi väl ska köra ut så står det att vi måste betala 4 kr mer men det slapp vi göra :)

Måste nog undersöka mina ögon snart, det vänstra kliar hela tiden och det vätskar :( Faster säger även att det är svullet :S Undrar vad det kan vara för något. Men men har det inte blivit bättre till nästa vecka så får jag väl ta och kolla ögat.

Har sökt fler jobb idag också :) gjorde det nu ikväll när vi hade kommi hem :) Har hittat ett par stycken som jag skulle vilja ha. Ett som är mycket intressant är att jobba som undersökterska bara på natten :D ..något jag verkligen skulle kunna tänka mig. Får hålla tummen ;) Ska ringa till dom imorgon och prata med dom :)

Saknar min underbara älskling för varje dag som går!! Vill vara hos honom och bara njuta och slippa tänka på allt annat <3 Bara tänka en massa på honom och mig :) Det hade varit så sjukt underbart<3 Han behandlar verkligen mig som en prinsessa :) han är alltid lika underbar mot mig och vill bara mitt bästa <3 Någon bättre än honom kan man verkligen inte hitta, lovar! :)Älskar dig min underbara älskling!! <3


Älskar dig så otroligt mycket <3

Nu är min mamma och henne´s man i Wales och hade det riktigt bra :) Fan vad jag önskar att jag också var där, vi hade så grymt roligt där förra året. Saknar det jättemycket!! Men ska hon dit nästa år så ska jag se om jag inte kan åka med så kan jag ta med min älskling också så får han se hur underbara dom människorna där över är <3

Nu ska jag gå ut och kolla på Idol, Skåne fruar och Kungarna av Tylösand :D Ni får ha det bäst alla :D Var inte rädda för att kommentera! ;) Puss och kram alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar