söndag 19 september 2010

Lite smått och gott :)

Det var ett tag sen jag skrev här, är rätt dålig på det men ska bättra mig :) Jaha vad har hänt sen sist jag skrev?? Nja inte så mycket faktiskt. En ska vet jag iaf och det är att jag vet var den rätta finns och HAN finns i Kalmar <3

Min underbaraste<3
Jag har verkligen hittat den underbaraste personen som finns, han är bara så fantastisk! Han finns alltid där för mig och jag finns där för honom, han får mig alltid att må bättre och jag blir lika glad och varm i hela kroppen när jag får ett sms från honom<3 Känns nästan helt overkligt att jag har hittat denna underbara människa :) Hoppas bara att jag snart får träffa honom och bli den lyckligaste tjejen på denna jord<3 Älskar honom över allt annat och han är min, bara MIN! <3

Något mer som är nytt är att jag kommer börja på en timanställning på sjukhuset i slutet av denna månaden :) vilket verkligen är en dröm som går i uppfyllelse :) Så jag längtar bara till slutet av månaden.

Jag har även fårr upp kontakten med en kompis från grundskolan och det är riktigt roligt :) hon som jag har fått kontakten med igen är en helt underbar människa <3 Så jag hoppas att vår vänskap kan hålla nu :)

Men jag har ju fortfarande kvar min underbara Emma <3 Hon försvinner aldrig från mig, hon är verkligen den bästa som finns :) Saknar henne för varje dag som vi inte träffas :( men hon har ju skolan och sin kille att tänka på också så jag förstår att hon är rätt upptagen men hoppas att få träffa henne snart igen <3 Var ett tag sen nu.

Nej nu ska jag göra vid mig och lite så :) Men ni får ha det bäst <3 Puss och kram alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar