tisdag 21 september 2010

Varit lite äventyr idag :)

Idag har det faktiskt hänt en del :) Vid ett körde vi hemifrån och lämnade Kim (faster´s gubbe) hos han´s föräldrar för han skulle klippa gräset. När han var lämnad körde vi och hämtade Leo (Carro och Kenta´s ena son) från dagis och sen en snabb runda på Engelbräcksboden och sen till nästa dagis för att hämta Max :) Efter det körde vi Leo till sjukhuset där Carro och Kent var och sen körde vi hem till Kim´s föräldrar och hjälpte Kim med det sista :)

Nästa stopp blev sen Ikea och där lunchade vi lite :) Sen satt vi nog på deras parkering i ca 10 min och visste inte vad vi skulle göra :P haha :) Tills sist så kom vi fram till att vi skulle köra till Pang i Hyllinge, men när vi kom till Hyllinge så hade lilleman somnat så vi körde till Bjuv istället och kollade om min mamma var hemma men det var hon inte. Så blev faster törstig så jag körde till Statoil i Bjuv och köpte dricka. Så tod vi där i typ 15 min och sen körde vi in till Helsingborg igen :)

När vi kom till Helsingborg så körde vi vidare till Bårslöv för att hämta Maxen´s storebror som skulle på innnebandyträning och medans han var där så körde vi och handlade :) När vi var klara på Coop så körde vi hem med grejorna och sen till innebandyn :) Efter innebandyn så blev det till slut mat på McDonald´s och sen körde vi hem :) Det blev en lång dag idag för vi var hemma vid 21 tiden.


Har saknat och tänkt mycket på mitt underbara hjärta idag <3 Saknar honom jättemycket varje dag :( ..Vill vara hos honom nu och bara stanna där<3 Han är verkligen mitt allt, är så sjukt lycklig över att jag har hittat honom och att han accepterar mig för den jag är och för hur jag ser ut <3 Älskar dig så grymt mycket !! <3

Nu ska jag ta och sova lite för jag är riktigt trött och ska upp redan klockan 7.00 imorogon för vi ska till sjukhuset med faster :) hon ska ta av sitt gips och lite så :) Men ni får ha det bra alla :) God natt och sov så gott <3


Lilla jag hos mormor och morfar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar