torsdag 23 september 2010

Lugna dag idag :)

Idag har vi inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt :) Var en runda nere på Arbetsförmedlingen idag på sånt informationsmöte, riktigt segt säger jag bara! När jag var där nere så såg jag pappa´s fru och min minsta syster hos pappa men tro inte att dom hälsade. Såg att hon tittade bort så fort jag rörde mitt huvud åt henne´s håll. Så barnsligt, jag har inte gjort dom något, men men jag bryr mig inte så mycket.

Efter Arbetsfömedlingen så körde jag och faster och handlade bullar, men kan säga att det fanns verkligen inte mycket att välja på. Men vi tog några ändå :) Sen åkte vi hem och fikade med faster´s gubbe och hans älsta son :) Efter det tog vi det bara lugnt och sen var klockan 14 och lilleman skulle hämtas :)

När han blivit hämtade så körde jag, faster och kusinen iväg och handlade lite :) Skulle egentligen en sväng till Carro och Kent men dom var tvugna att åka upp på sjukhuset med sin ena son, så vi körde hem igen :) Tog en god fika i trädgården istället, vilket var mysigt och väldigt länge sen.

Nu ikväll så körde vi en runda till Carro och Kent istället och pratade lite :) Var där runt en timme och sen körde vi hem igen och kollade på någon film som kusinen´s bror tyckte var bra :)

Sen har jag ju så klart pratat med min underbara älskling idag <3 Han ska verkligen ha medaljer för att han orkar stå ut med mig!! Skällde av mig lite på honom idag och det slutade med att han trodde att jag var sur på honom :( vilket blev helt fel för det var jag verkligen inte! Men det löste sig :) Att jag har hittat en så kanon kille som verkligen stöttar mig i vått och tortt, han är verkligen det bästa som finns för mig<3 Älskar honom något så otroligt mycket <3

Nej mina vänner nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sova lite :) Ska på innebandy träning imorgon kväll med kusinen´s bror :) Men ni får ha det så bra alla :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar