måndag 20 september 2010

Slappedag :)

Idag händer inte så mycket vad jag vet, har bara tagit det lugnt nu på morgnen och förmiddagen :) Ska hämta lilleman vid två från dagis och sen nr vi kommer hem igen så blir det att vi kör ut en runda men vet inte vart än. Får prata med faster om det sen :) Gjorde förresten en jättegod chokladkaka igårkväll , mums! :)

Snart är det slutet på månaden occh då vet ni vad det är som gäller :) ..timanställning på sjukhuset :D , jippi!! Längtar som bara den för varje dag som går :) Ska äntligen börja tjäna lite pengar så man kan börja spara och sen flytta till eget och få mina efterlängtade katter :D Men helst så vill jag flytta till min älskling uppe i Kalmar <3

Saknar mitt hjärta så mycket varje dag! Vill vara hos honom nu <3 Han är verkligen det bästa som har hänt mig :) Längtar så tills vi får vara tillsammans hos varandra<3 Vi har kännt varandra i ca 6 helt underbara månader <3 Kommer jag bli den lyckligaste tjejen den dagen vi börjar leva ihop?? JAAAA!!! <3 Älskar honom så sjukt mycket <3 Han är verkligen mitt allt <3

Nej nu ska jag ta och göra vid mig, har duschat och fått på mig kläder nu är det bara lite smink som fattas och så klart ska jag göra vid håret :) Ni får ha det så bra alla :) Kommerntera gärna :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar