tisdag 21 september 2010

Trevligt besökt :)

När jag hade hämtat lilleman från dagis idag så väntade vi på att Carro och Kenta skulle höra av sig för vi skulle träffa dom på Väla :) ..Så vid halv tre tiden ringde dom och vi hoppade in i bilen och körde ut och mötte dom på parkeringen. Gick och kollade på skor till deras ena barn och efter ca en och en halv timme så fick dom äntligen tag på ett par snygga nike skor till honom :)

Efter Väla så körde vi hem, fast stannade till på Willy´s för jag skulle handla bröd och grädde och sen körde vi hem :) Så började vi på maten och sen kom Carro och Kenta + deras två barn :) Vi åt mycket god gryta men Kent och Leo ville inte ha det så dom handlade pizza istället :) En stund efter maten så körde dom hem och vi satte oss och kollade på tv :)

Har även pratat med min underbara älskling idag :) blir alltid lika glad när man vaknar och ser att där är ett sms från älsklingen <3 Är så underbart att börja dagen så :) Han är mitt allt och jag älskar honom över allt annat <3

Nej nu ska jag försöka sova lite, ögonen leker tagen med varandra :P haha! Men ni får ha det så bra :) Sov gott alla <3 Puss och kram :)


Lilla jag i mormor och morfar´s trädgård :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar