tisdag 6 september 2011

Bloggat från mobilen

Hej alla :-)

Var ett tag sen sist jag skrev men har jobbat rätt mycket så jag har inte hunnit skriva här. Men nu tänkte jag skriva lite :-) Det har inte hänt så mycket sen sist, har umgåtts med mamma och syskonen :-) Igår så åkte mamma och små syskonen till Turkiet :-) Är inte alls avundsjuk, haha! Nej men jag hoppas att dom har det bra där nere. Vi bestämde faktiskt innan mamma och dom små åkte att nästa år ska alla vi fyra syskon och mamma åka utomlands :-) Ska bli så mysigt att bara vi åker iväg och ingen annan.

Jag ska äntligen får träffa min underbara barndomsvän denna veckan :-) Var så länge sen bi träffades så det ska bli roligt :-) Ska bli kul att höra om hon har några nyheter att berätta för mig (A) Saknar henne så sjukt mycket, vi kan verkligen prata om allt :-) Hon finns alltid för en <3

Idag har jag varit ledig och bara tagit det lugnt :-) Vi har fått trevligt besök av min syster som ska sova hos oss tills imorgon :-) Så ikväll blir det lite mys framför tv:n :-) Nej, nu ska jag hjälpa mormor lite i köket :-) Hörs senare, ha det så bra :-) Puss ocj kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar