lördag 10 september 2011

Glada jag :)

Hej alla glada :)

Idag har det inte hänt så mycket, pluggade lite teori i förmiddags och blev sen förhör av morfar :) Idag blir det förhör på Lantvägskörning och det gick faktiskt bra :) Är helst stolt över mig själv :) Så vi kan ju alltid hoppas att det där med teorin är på rätt väg nu, att det ÄNTLIGEN börjar fastna lite :)

Idag skulle jag egentligen fikat med en som jag pratar med men det fick ju då bli ändrat för dom ringde in mig på jobb. Men nu har jag ju något att se framemot till nästa helg för då blir det fika istället :D.. Gillar vi! :))

Imorgon så ska jag träffa en efterlängtad kompis :) <3 Var så lääänge sen jag träffade henne nu ju :( ..Saknar henne så mycket! Men imorgon så ska vi träffas :)) Så det blir säkert en massa skratt och massa prat :) Så nu laddar jag min mp3 inför imorgon så jag har något att göra medan jag åker till henne :)


På måndag så ska jag till min syster´s kusin och hjälpa henne med henne´s hår :) Så det ska bli roligt :) Där blir säkert och en massa skratt och prat :)) Känns som att jag har att gör nu i två dagar :) Men det är bara roligt, häller det än att sitta hemma och göra absolut inget.

Nu till en annan sak som jag lovade att inte skriva om och det är killar... Jag ska inte skriva så mycket om det men lite bara för här är det ända stället som jag verkilgen kan prata (skriva) av mig. Alltså som då säkert alla vet så vill jag hitta någon som jag kan dela mitt liv med. Men det är inte så lätt, för bra killar växer inte på träd. Tänk så mysigt det hade varit om man en helg hade kommit hem efter jobb och så är pojkvännen hemma och välkomnar en med en varm kram och puss :) Så äter man goda mat ihop och efter det så blir det mys i soffan framför en bra film :) <3 ...Något som också är mysgit att att man åker till stranden på eftermiddagen/kvällen och har med picknick :) Sitter där och tittat på solnedgången <3 Det hade varit så mysigt! Så jag hoppas verkligen att min lycka snart vänder och jag få vara lycklig och så småningom kunna bilda familj :) <3 Vill hitta en kille som tycker om mig för hur jag set ut och den jag är :) Det betyder så mycket att han gör det för annars funkar det inte. Har varit med om det innan så jag vet.


Nej, nu har jag gnällt av mig lite så nu ska jag gå och göra lite nytta hade jag tänkt mig :) Men ni får ha det så bra :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar