torsdag 29 september 2011

Resa

Hej alla :)

Natten till idag så jobbade jag och jobbar även inatt :) Är roligt att det trillar in några timmar lite då och då för pengar säger man inte nej till :) Något som är mindre roligt är att jag nog börja bli sjukt :( Är snuvig, hostar och har ont i halsen :( Men dricker te och hoppas på att det går över fort :)

På fredag så ska jag till mitt underbara hjärta igen och vara hos honom till på lördag :) Ska bli så super mysigt att få träffa honom igen <3 Saknar honom jättemycket när vi är ifrån varandra :( ...Men snart är det fredag och så ska vi ses :) <3

En sak som jag längtar efter det är att resa :) Jag vill verkligen resa någon stans med familjen :) Så jag hoppas att det blir en resa till Turkiet nästa år :) Hade varit så skönt att komma bort lite och bara koppla av :)


Nej nu ska jag ta och göra lite nytta här på jobb :) Ha det så bra alla :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar