torsdag 22 september 2011

Lycklig :)

Hej alla :)

Idag har jag varit ledig men har haft några ärenden att uträtta :) Åkte till Rust med mormor och morfar och det blev en dyr historia för mig...men fick tag på en jättefin RÖD vinterjacka :) Ja ni läste rätt den var röd och inte svart :) Så den blev jag glad för men det blev ändå dyrt :P Sen köpte jag även fem mikrodukar som jag ska ha till hemma sen :) Dom är riktigt bra :) Efter det blev det en runda till Väla för jag skulle hitta en present till min kompis som fyller är nästa vecka men ska ha fest på lördag :) Hittade något jättefint som jag hoppas att hon blir glad för :)


Efter den runda så åkte vi vidare och jag fixade en överraskning till en annan kompis :) Det hon ska få imorgon är verkligen något som hon behöver så hoppas att hon blir glad :) Hon blev förresten jätteglad för mina andra överraskningar som hon fick igår :) Hon fick en jättefin blå vinterjack av mig och en overall av min mamma till sin son :) Sen bakade jag även kärleksmuns till henne som jag hade med igår och dom tyckte hon var jättegoda :) 

Nu är jag verkligen helt överlycklig :) Träffar världens underbaraste kille och när jag inte är med honom så saknar jag honom så otroligt mycket :( Tänker på honom hela tiden och ju mer jag tänker på honom ju mer saknar jag honom :( Men på lördag så ska jag äntligen få träffa honom igen :) <3 Ska först på fest hos en kompis och sen på kväll så hämtar han mig :) Så ska jag stanna över hos honom till på söndag :) Det kommer bli så himla mysigt :) <3 <3 ..Längtar längtar som bara den! :)


Usch gick genom mina räkningar innan och försökte räkna ut på ett ungefär vad jag ska få i lön och det var inte roligt :( Men kan alltid hoppas att jag får lite mer än vad jag räknade ut, det hade inte varit fel :) Men men så är det alltid när man ska betala räkningar, alltid lika tråkigt. Men det är ett måste. Men men nu ska jag ta och stänga ner här :) Ska se om mormor vill ha lite hjälp eller så ska jag dammsuga :) Ha det så bra alla :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar