måndag 19 september 2011

Glad, glad :))

Hej alla :)

Nu var det ju ett tag sen jag skrev här inne igen men har inte hunnit. Har jobbar, träffat kompis och en kille :)) Men nu har jag lite tid så nu kommer det en liten uppdatering :)

Som sagt så har jag jobbar nu ett par dagar i rad och varit helt slut på kvällarna så jag har inte orkat skriva här. Fick reda på för någon dag sen att min timanställning har blivit förlängd :D Så är verkligen super lycklig över det. Har jag tur så kanske det lite senare går över till ett vikariat :)

Sen har jag då börjar dejta en helt underbar kille :) Han är helt fantastisk, såå snäll, omtänksam och bara så grymt söt :) Så är helt glad nu :)) Har varit hemma hos honom nu i två dagar i rad och det ha varit så mysigt så nu längtar jag bara till nästa gång :)

Har även träffat min underbara kompis och det är alltid lika trevlig och roligt att träffa henne :) Det är bara synd att tiden går så fort när man har roligt. Men ska se om vi inte kan ses på onsdag en runda :) Har en överraskning till henne och hoppas att hon blir glad för den :))


Idag ska jag också jobba men eftermiddag/kväll :) Hade hellre jobbat morgon, men det ska jag göra imorgon :) Sen är jag ledig på onsdag :) På lördag ska jag på fest hos en kompis :) Ska bli riktigt roligt för det var sååå sjukt länge sen vi träffades :( Så jag ser fram emot lördag :) Nej, nu kommer jag inte på mer som jag kan skriva just nu, så ha det så bra :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar