tisdag 27 september 2011

Happy, happy

Hej alla :)

Det var några dagar sen jag skrev sist men har inte hinnut skriva här, har gjort något varje dag men idag är jag ledig så nu passar jag på att skriva lite här :)

I lördags så var jag på fest hos min kompis och det var super roligt att träffa henne igen :) Var allt för länge sen vi sågs. Så vi får komma fram till fler dagar som vi kan ses :)) På kvällen blev jag hämtade av mitt underbara hjärta och så sov jag hos honom fram till igår när jag åkte hem för han skulle jobba. När han hämtade mig så fick han en röd ros och en chokladask i födelsedagspresent. Han hade fyllt år två dagar innan men så hade vi inte träffats då.

25/9-11 <3<3
Det är en av mina bästa dagar i livet :) Det var då jag och mitt hjärta blev tilsammans <3 Är så sjukt glad över att det blev han och jag :) Han är verkligen den mest fantastiska och underbaraste människan <3 Så nu är jag nog stans lyckligaste tjej :) Går och tänker på honom varje dag :) Saknar honom något så sjukt mycket när vi inte träffas...men som det ser ut nu så ska vi ses en runda imorgon :) <3


Idag ska jag bara ta det lugnt :) Ska duscha och sen äta lite :) Efter det så ska jag ta fram in teoribok och plugga lite för det var tyvärr ett tag sen jag gjorde det nu. Så idag åker den fram. Men nu ska jag stänga ner här och göra lite nytta :) Ha det så bra alla :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar