torsdag 8 september 2011

Bloggat från mobilen

Hej :-)

Ja, det där teoriförhöret gick sådär igår, kunde gått bättre än vad det gjorde. Men det är bara att ta nya tag och hoppas på att det fastnar. Någon fång borde det ju fastna. Så allt som allt så gick förhöret ok igår :-)

Idag ska jag jobba kväll så jag har bara tagit det lugnt nu på förmiddagen :-) Det är skönt att göra det ibland också :-) Imorgon blir det kalas för då fyller min underbara mormor 65 år :-D Så det ska bli roligt :-)

Jag fick äntligen hem min kamera i förrgår :-) Har kämpat med att få tillbaka den ett tag och nu har jag den :-) Så nu måste jag bara ta mig till Expert och köpa mig ett minneskort så kan jag börja använda den :-))

Nej, nu ska jag gå och fika med mormor och morfar :-) Ha det så bra :-) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar