tisdag 25 oktober 2011

1 månad

Hej alla glad :)

Idag har jag och mitt fantastiska hjärta varit tillsammans i 1 månad :) <3 Tiden bara springer iväg känns det som :) Känns som att det var igår som vi blev tillsammans :) Han gör mig verkligen så otroligt lycklig :) <3 Han är det bästa som har hänt mig <3 När jag inte är med honom tänker jag hela tiden på honom och saknar honom enormt mycket  :) <3<3 Han är helt underbar och bara min, min :) <3 Trodde inte att jag skulle hitta en så bra kille som honom, för min ex har ju inte varit som bästa, men jag lyckades :) <3

Sen finns det säkert någon som tycker att 1 månad är väl inget gemför med år men för mig betyder det mycket :) Det är det längsta jag har varit tillsammans med en kille :)



Nu ska jag gå upp och plugga lite teori så morfar kan förhöra mig i eftermiddag :) Så jag kommer vidare med teorin någon gång. Ha det så bra alla :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar