tisdag 25 oktober 2011

Bloggat från mobilen

Hej alla :-)

Som jag skrev innan så skulle jag med mormor och handla lite :-) Så vi tog bilen och började vårt äventyr :-) Först körde vi till Lidl :-) Gick där och tittade lite och sen körde vi vidare till Hyllinge :-) Blev en runda på Maxi och Bauhaus :-) Efter det trodde jag att vi skulle köra hem men istället hamnade vi på Härliga Hem och Pang :-) När mormor hade shoppat klart där så körde vi hem :-) Väl hemma började mormor på maten som hon och morfar skulle äta :-) Jag satte mig och tittade på rv istället :-) Sen ringer min telefon och då var det hjärtat mitt som sa att han var påväg till mig :-) Nu ligger jag i sängen hemma hos honom och väntar på att han ska komma och lägga sig :-) Jag är så glad att jag har träffat honom :-) <3

Nej nu är han nog påväg så jag stänger ner nu. Ha det så bra alla :-) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar