fredag 7 oktober 2011

Liten uppdatering :)

Hej alla :)

Jaha vad har hänt sen jag skrev här sist..hmm?? Inte så värst mycket vad jag kommer på...har tyvärr varit ledig ett par dagar nu men då ha rjag haft tid att träffa mitt underbara hjärta <3 Så det har ju varit både positivt och negativt att jag har varit ledig. Men imorgon blir det jobb :)) Ser jag verkligen framemot, ska bli roligt att jobba igen :) Inte bra när det går för långt mellan gångerna. Idag har jag blivit förhörd på lite teori och nu har jag tagit meg genom dom tre största kapitl som finns i boken :) Så nu blir det snart teoriförhör igen för nästa kapitel är inte så långt :))

Jag har tyvärr inte träffat min kompis på ett tag så ska höra med henne om vi inte ska ses en dag nu i veckan som kommer :) Hade varit roligt att träffa henne igen :) <3

En annan kompis till mig kom med en jättebra ide för några dagar sen och jag hoppas att det kommer bli av det vi bestämde :) Hade varit super roligt :) Hade varit så skönt att få åka iväg någon dag med mitt underbara hjärta, min kompis och henne´s kille :) Så nu håller vi tummen :)

Jag har tyvärr haft lite problem med mina ögon nu den sista tiden :( Varit hos läkare och väntar på provsvaren som kommer någon gång nästa vecka om jag har tur :) Så får jag reda på vad det är med mina ögon :) Men fick ögondroppar när jag var hos läkaren men dom var verkligen inte bra för mina ögon svullnade upp som bara den. Fick pratat med  läkaren på telefon igår och han sa att jag skulle prova andra ögondroppar så dom har jag varit och handlat idag. Hoppas på att dom hjälper :) Här även några tabletter som jag har fått av en annan som också ska hjälpa, så nu håller vi tummen :)) När jag var på Apoteket idag så passade jag även på att hämta mitt paket från Klingel :) Nu har jag mina efterlängtade knivar hos mig :) Tycker dom är så fina, är super nöjd :))

Som jag sa innan så ska jag då jobba imorgon och efter jobb ska jag bara hem snabbt och duscha för sen ska jag hem till min underbara sötnos <3 Så bli så roligt att få träffa honom igen :) Saknar honom något så enormt när jag inte är hos honom <3 Längtar som bara den tills vi träffas igen :) Han är verkligen det underbaraste som finns <3 <3 Så lycklig att han är min pojkvän, så jag är stans lyckligaste tjej :) <3 Ska iallafall var hos honom till måndag morgon så det kommer bli mysigt :)

Nej, nu ska jag ta och se vad mormor och morfar gör där ute. Tror faktiskt att dom kommer in snart för det låter som att det regnar nu :P..Men men ni får ha det så bra alla :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar