måndag 24 oktober 2011

Liten uppdatering :)

Hej alla :)

Jag har varit rätt dålig på att skriva här inne nu på sista tiden men jag har någon annan att tänka på :) <3 Men ska försöka sammanfatta vad som har hänt sen sist :) Hmm...nu ska vi se här :) Det som har hänt är att jag har jobbat lite och sen umgåtts med mitt fantastiska hjärta :) <3 Jo sen har jag varit och tittat på en lägenhet som jag kanske ska hyra i andra hand i ca 1 år :) Men får se hur det blir med det för jag har fortfarande inte hört något. har även träffat min kompis och det var som vanligt jätteroligt och trevligt :) Ska se om vi inte kan ses en dag nu i veckan :) Har pluggat lite teori också, kanske inte det roligaste men det är ju tyvärr ett måste..

Jag är verkligen så super glad över att jag har hittat mitt fantastiska hjärta <3 Han är verkligen det bästa som finns :) <3 Han är helt underbar, fantastisk, omtänksam, söt, gullig och bara så perfekt! <3 Varför tog det så lång tid att hitta honom ?! Men en sak är säker att nu när jag har hittat honom och han är min så kommer jag aldrig släppa honom :) <3<3 Det går verkligen inte att beskriva med ord hur mycket jag tycker om honom och hur lycklig jag är <3 Han spelade upp en så sjukt fin låt för mig igår och sa att den tänker han på varje gång han ser mig :) <3 Är så lycklig, lycklig, lycklig :))

Nej nu ska jag gå upp och se om jag kan komma på något roligt att göra :) Ha det så bra alla :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar