torsdag 27 oktober 2011

Bloggat från mobilen

Hej alla :-)

Vaknade upp bredvid mitt underbara hjärta idag igen :-) Det är så mysigt att vara med honom <3 Njuter av varje minut när vi är tillsammans :-) Men var tyvärr trumfen att åka hem för han skulle jobba. Känns helt hemskt att jag inte får träffa honom förrän på fredag kväll :-( Saknar redan honom så mycket <3 Men sen får ja vara hos honom hela helgen :-) <3

Igår åkte jag till mamma och syskonen en runda :-) Firade min syster som fyllde år :-) När vi hade ätit god mat och efterrätt så satt vi bara och pratade lite :-) Hade det så mysigt :-) Efter ett tag ville Alexandra spela spel med mig så jag, hon och Amanda spelade :-) Hade verkligen super roligt :-) På kvällen åkte jag hem till hjärtat :-) <3

Just nu sitter jag hos frissan och gör slingor i håret :-) Blev lite rödbruna slingor, kommer bli så snyggt :-) Kommer in en bild ikväll eller imorgon :-) När jag är klar här så bär det av till jobb :-)) Blir jobb på Infektionen idag :-)

Nu ska jag fortsätta att beundra mitt hår :-P ...Hörs senare :-) Ha det så bra alla :-) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar