torsdag 27 oktober 2011

Lugn dag på stan

Hej alla :)

Håret blev faktiskt bra :) Man ser inte så mycket av slingorna men det gör inget för jag tycker det blev snyggt ändå :) När jagvar klar hos frissan så tänkte jag träffa en gammal granne men så var hon inte hemma så jag tänkte åka hem istället. Men när jag sitter på bussen så ser jag att jag knappt hinner hem innan jag ska iväg igen så jag beslutar att gå lite i stan. Så gick in en runda på Pistachia och handlade lite naturgodis och lite vanligt godis :) Efter Pistachia så gick jag in en runda på Söderpunkten :) Gick och tittade lite i affärerna där och en satte jag mig och tog en fika :) Tog en god kyckligbaguette :) Sen var det tid att ta bussen till jobb, var på jobb runt kvar i två :) Så idag har jag haft en lugn dag ensam på stan :) Kommer bilder på håret :)




Det går faktiskt bra på jobb idag :) Var roligt att få jobba på Infektionen igen :) Var väldigt länge sen sist... Men ska inte klaga för att glad att jag överhuvudtaget har ett jobb :) Ikväll när jag slutar kommer morfar och hämtar mig :) När jag har kommit hem blir det nästan sängen direkt för då är klockan runt 23 :) Imorgon ska jag träffa en efterlängtad kompis och henne´s underbara son :) Ska bli roligt att få träffa dom igen, var tyvärr ett tag sen sist :( På kvällen ska jag ÄNTLIGEN få träffa mitt underbara hjärta igen :) <3 Ska vara hos honom hela helgen och det kommer vara så underbart och mysigt <3<3 Längtar som bara den tills imorgon kväll :) <3

Nu mina vänner ska jag fortsätta jobba hade jag tänkt...Men ni får ha det så bra :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar