onsdag 26 oktober 2011

Bloggat från mobilen

Hej alla :-)

Var så mysigt imorse när jag vaknade upp bredvid mitt underbara hjärta :-) <3 Alltid lite mysigt att vara hos honom :-) Han är helt underbar <3 Det är alltid tråkig att bli avsläppt hemma på morgonen för det känns som en evighet innan jag får träffa honom igen... Han har verkligen fångat hela mitt hjärta :-) <3

Idag ska jag på besök hos mamma och syskonen :-) Min ena lillasyster fyller 12 år idag :-) Stort grattis till henne :-) <3 Annars händer det inte så mycket mer idag, ska bara ta det lugnt :-) Ikväll ska jag till hjärtat igen :-) Längtar som bara den efter honom <3 Han var så gullig igår...jag fick ett presentkort av honom så jag kan göra vid mina naglar :-) Han är helt underbar <3

Nu ska jag vara lite social med mormor och henne's kompis :-) Ha det så bra alla :-) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar