lördag 15 augusti 2009

Dop..

Jaha då var det upp tidigt idag för att hinna med allt innan dopet började. Så vi fick gå upp vid halv åtta och göra vid grädden och salladen. Sen vid 9 körde faster och Felix med grejorna till kyrkan och när dom kom hem så åt vi frukost och sen var det full rulle. Men men vi lykcades iaf bli klara i tid och kom iväg till kyrkan vid 10.30^^ när vi hade kommit fram så var det dax för Max att byta om till dopklänning :) han blev jättesöt. Men sen när dopet väl började kl 11 så hade lilleman hunnit somna. Så Felix gick in med honom och höll honom en liten stund och sen kom lilleman till mig :) ...han sov dok fortfarande. Han sov alltså enda fram till prästen hade tog vatten på hans huvud. Sen var han vaken ett tag innan han somnade igen. Så det var ett jättefint dop :D Så nu heter lilleman då Max Kristoffer Olod Pettersson ^^...synd bara att vissa ska lyckas förstöra för andra!! Vi skulle varit runt 30 personer på dopet men det blev typ bara 18 personer. För som vanligt så lyckades min pappa förstöra för min faster redan inatt när han skriver ett sms till henne vid 00-tiden att dom inte kommer. Och orsaken hade något med mig och min mamma att göra :S Men men jag fattar bara inte att den familjen alltid lyckas förstöra för någon. Så nu pratar varken jag eller min faster med pappa längre. Han tror liksom att allt ska vara enligt hans regler och vad han tycker. Men så är det verkligen inte. Men skitsamma, nu tänker vi inte mer dom den familjen då blir man bara på dåligt humör. Som sagt då var det det jättefint dom och det var synd att vissa missade det.


Sen vill jag faktiskt säga grattis till en fantastisk kille! Han blir 21 år idag, så GRATTIS GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du vet vem jag menar ^^

Nu är vi då hemma igen efter en hektisk dag :P ...så nu sitter jag här, faster sitter med Max i soffa och Kim ligger inne i sängen och kolla på tv^^ ska snart köra vig och handla lite gotte till ikväll :) sen blir det vara att sitta här och mysa! Puss och Kram alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar