lördag 8 augusti 2009

Lördag kväll

Det är en sak som jag inte förstår och det är hur en människa kan förstöra ens liv?!? Ens egen pappa. Han fattar inte att när han gör så som han har gjort nu så förstår han för alla, hans tre barn som bor hemma hos honom är så rädda för honom att dom vet inte vilket ben dom ska stå på när han blir agt, det samma gäller hans fru. Och nu så väntar dom ett barn till, får det verkilgen vara så??

Denna dagen började jättebra^^ jag, Nellie, Faster, Anton, Kim, Felix och Max gick till badet och hade det jätteroligt och mysigt. Efter ett tag så kom mamma, Jennie och Johan ^^ men så såg vi ett stort mörkt moln komma mot oss så vi packade ihop oss och gick hem till mig :) ...sen gick vi och handlade lite gotte till kvällen. Lite senare så började grillmästarna med maten ^^ och vi tjejer var inne och förberedde saker till maten. Sen åt vi och hade jättetrevligt^^ Efter det så ville Felix spela pocker så mamma, han, Johan och Anton började spela pocker ^^ jag, Nellie, Faster och Max satt och kollade på Sommarkrysset ^^ sen händer då det som förstör hela kvällen! Min pappa ringer och frågar när Malin (faster) hade tänkt köra hem för Anton skulle hem. Så sa hon att dom snart skulle köra, killarna skulle bara spela klart sin pocker. När dom har lagtpå så får Nellie ett sms om att hon ska hem imorron. Så då har alltså pappa blivit sur för att Malin och dom inte körde hem Anton tidigare. Nellie blir helt förstörd och hela stämningen blir kaos! Men det är inget som pappa bryr sig om, bara han har det bra där hemma med sina öl så är allt bra, så kan han förstöra hur mycket som helst för alla andra. För det rör ju inte honom. Så nu har jag sagt upp min kontakt med min pappa. Tycker bara så jävla synd om mina tre syskon som bor hemma hos honom. Dom mår skitdåligt allihop :( Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få det bättre.

Men nej nu ska jag och Nellie kolla på lite tv för imorron kl 11 måste hon ta bussen hem :( ...så jävla tråkigt!! Men men Natti Natti alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar