torsdag 27 augusti 2009

Torsdag..

Blev tyvärr inget inlägg igår...men det kommer idag ist^^

Jäha då var det skolan idag igen^^ fast nu har vi äntligen fått schema så nu går vi efter det. Har haft projektarbete ända fram till idag. Men men idag hade vi då svenska på morgonen, där blev vi fotade för att läraren skulle kunna plugga in våra namn xD hah men men sen var det proejktarbete efter svenska men då gick jag ifrån för att jag skulle köra^^ när jag kom tillbaka till skolan så hade vi lunch och sen så hade vi individuella val, så jag hade sjukvård^^

Körningen gick faktiskt riktigt bra idag :) ...har fått uppskrivingstid och uppköringstid :D är så lycklig!!!! Hoppas bara att man nu klarar allt :) Så jag ska skriva upp den 16/9 och köra upp den 18/9^^ så det är veckan innan vi åker till London och Wales.


Gårdagen:
Var ute med faster igår, vi var på minneslunden för farmor fyllde 62 år igår och sen när jag kom hem så hann jag bara upp på mitt rum och sen skulle jag, mamma och hennes kille ut en sväng. Så först körde vi till OnOff för att Johan skulle handla patroner till hans skrivare och jag skulle kolla på en kamera^^ hittade en jättefin kamera i turkos fast den kostade närstan 3000 kr, lite för dyr. Så vi körde till Siba men där fanns knappt några kameror :/ ....efter det så körde vi över till Väla så växlade mamma och Johan lite pengar och sen åt vi på McDonalds^^ Sen bar det av till Jysk för jag skulle få en riktig bäddmadrass så jag fick en för 1100 kr av mamma^^ när vi var klara där så körde vi till Elgiganten och där hittade jag min fina kamera^^...det är en rosa Canon :D


Men nu ska jag plugga teori^^...hade bra alla! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar