måndag 24 augusti 2009

Måndag..

Idag var det då skolan kl 9 ^^...blrjade med projektarbetet idag^^ det kommer blir roligt! Men fick gå ifrån halv 12 för att jag skulle till körskolan och göra halkan :) Så när jag då kom till körskolan så mötte gajg min lärere och tre andra elever som skulle åka i samma bil^^ ...så en av de tre tjejerna började köra och efter typ halva vägen så bytte vi och jag hamnade fram, så det var bara att köra vidare och till sist så var vi framme på Knutstorp^^ ....när vi hade kommit fram så fick vi göra alkoholtest och sen fick vi lite information om hur vi skulle göra och lite sånt. Sen gick och kollade på olika däck och efter det så fick alla fyra sätta sig i en bil och sen välte min lärare bilden så den stod på högkant och sen så den låg på taket. Det var riktigt läskigt!! Sen gjorde vi lite till och sen kom vi fram till bannan :D ...och så fick vi köra på två olika banor, vilket var jätteroligt^^ hade gärna gjort om det! När vi var klara på bannan så åkte vi hem igen.

Sen var det bara att vänta på bussen^^...och när jag kom hem så åt jag lite och sen har jag bara tagit det lugnt på rummet.

Bjuvsfestivalen till helgen :D ...ska bli roligt att gå på den!

Nu ska jag kolla på lite tv, hade bra alla!! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar